SAM 8.3.5.
“Iepazīsti viesmīlības pakalpojumu speciālista profesiju”
- Izveidots 07 decembris 2017
Projekta Nr.8.3.5.0/16/I/001 “Karjeras atbalsts vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs” ietvaros 2017.gada 5. decembrī Rēzeknes tehnikuma 1. kursa izglītības programmas - “Viesmīlības pakalpojumu speciālists” izglītojamie apmeklēja viesnīcu “Restart”. Rēzeknes tehnikuma izglītojamos sagaidīja viesnīcas vadītāja Baiba Širina. Vadītāja sniedza vispārēju informāciju par viesnīcas telpām, numuriem, darbiniekiem un sniegtajiem pakalpojumiem.
Ekskursijas laikā izglītojamie apskatīja standarta, LUX un numuru viesiem ar īpašām vajadzībām, kuri aprīkoti ar nepieciešamajām iekārtām, ieguva informāciju par numuru aprīkojuma obligātajām prasībām, niansēm un pārbaudēm, darbu ar klientiem.
Tika apskatīta arī konferenču zāle, baseins un atpūtas zona, iepazīstina topošus speciālistus ar to apmeklēšanas noteikumi. Izglītojamie uzdeva jautājumus par darba devēja prasībām darbiniekiem, par klientu atsauksmēm, problēmsituāciju risināšanu, darbinieku pienākumiem.
Atbildot uz jautājumiem speciāliste kā svarīgākās viesmīlības pakalpojumu speciālista prasmes nosauca- vismaz 3 valodu zināšanas, saskarsmes un sadarbības prasmes, personiskās īpašības- izturība, pacietība un precizitāte. Noslēgumā viesnīcas vadītāja aicināja veidot karjeru interesantajā tūrisma sfērā.
Pateicamies viesnīcas “Restart” vadītājai Baibai Širinai par sadarbību, par veltīto laiku, interesantu ekskursiju un vērtīgajiem padomiem.